20.07.2012

Konkurs wakacyjny

Długo mnie nie było...wyjeżdżałam i wracałam. Na ponowne powitanie postanowiłam zrobić mały konkurs, myślę że bardzo łatwy. Oto jedno z miejsc, gdzie byłam. Charakterystyczne zdjęcie. Dla podpowiedzi jeszcze jedna fotka, już łatwiej być nie może. Kto chce wygrać wakacyjną, smakowitą książkę "Lunch w Paryżu" Elizabeth Bard? Wystarczy w komentarzu zgłosić chęć wzięcia udziału w zabawie i odpowiedzieć prawidłowo na pytanie: z jakiego miasta pochodzą te zdjęcia? Odpowiedź wysłać na mój mail (znajdziecie na stronie) do niedzieli, 29 lipca, do godz. 23.00. Wśród prawidłowych odpowiedzi wylosuję 30 lipca zwycięzcę. 
Zapraszam do zabawy i powodzenia :)







8 komentarzy:

  1. ja wiem, ja wiem chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też wiem i również zgłaszam chęć wzięcia udziału w zabawie, no i już śle meila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło, że wróciłaś :) I mam nadzieję, że nie będzie już takie długiej przerwy. Szczerze mówiąc myślałam, że zrezygnowałaś z blogowania. Teraz czekam tylko na jakąś recenzję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie konkursy i wiem, gdzie byłaś :-) Mam nadzieję, że wypoczęłaś porządnie ;-) Zaraz napiszę odpowiedź na maila. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych okolic więc posłużyłam się wujkiem Google :) Zazdroszczę pięknych widoków na wycieczce :)
    Odpowiedź wysłana.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń